Itaalia maastik Rooma, Konrad Konrad Mägi on kahtlemata üks huvitavamaid karaktereid ja üks olulisemaid kunstnikke Eesti kunstiloos. Seejuures on tema märkimisväärset maailjatalenti esile tõstetud ka mujal maailmas. Näiteks 2006. a. Londonis avaldatud raamatust (S. Farthing “1001 maali, mida elu jooksul peab nägema". Varrak, 2007), kus on ära toodud kõige olulisemad teosed maailma kunstiajaloost, leiab ka Konrad Mäe nime ja maali. Tema tee maalikunstini kulges rahulikult ning esmalt oli Mäe soov pühenduda hoopis skulptuurile. Ajend selleks tuli juba lapsepõlvest, kus kunstnik oli vanemate kehva majandusliku olukorra tõttu sunnitud juba varakult tööle asuma tisleri õpipoisina ning sealt järgmine samm viis ta puunikerduste juurde. 1903. sõitis Mägi Peterburi kindla plaaniga tudeerida skulptuuri alal ning asuski õppima Stieglitzi kunstikooli. Oluline pööre kunstniku loometeel tuli 1905. a. revolutsiooni päevil, mil ta võttis osa õpilaste manifestatsioonidest ja oli sunnitud koolist lahkuma. Kirg rännata viis Mägi Ahvenamaale, kus ta vaimustus sealse looduse ilust ning pühendus esmakordselt järjepidevalt ja kirglikult maalimisele. Tema meeleolusid annavad hästi edasi tema enda sõnad: “Tõesti peab ütlema - maailm on ilus, nagu näituseks siin on niipalju iludust ja suurust looduses et imesta". Järgnesid reisid unistatud Pariisi, Norrasse ja mujalegi. 1921. a asus Mägi pikemale rännakule, mis viis teda läbi Saksamaa Itaaliasse. Esimene ja pikem peatus oli Roomas, millest kunstnik vaimustus. Sellest annavad tunninstust sõpradele saadetud postkaardid ja kirjad, milledes kunstnik kirjutas: “On niisugune tundmus nagu oleks üle hulga aastate koju jõudnud," ning lisab teises kirjas, et kord eriti halva tujuga kohvikus istudes tabas teda äkitselt mõte, et sealt maalt ta enam üldse ära ei lähe. Lisaks räägib Mägi kiindumisest Rooma ja Itaaliasse laiemalt maalide ja etüüdide sari, mis järgnevatel aastatel kunstnikul valmisid. Reisist saadud inspiratsioon oli kustumatu, kunstniku ekspressiivsus oli jõudnud tippu. Vormid olid muutunud nurgeliseks ning koloriidis ilmnes eriline intensiivsus. See oli täiesti uus ja omaette peatükk Mäe loomepärandis. Maal “Itaalia maastik. Rooma" on üks suuremaid töid, mis Mägil Itaalia reisist valmis. Eesmakordselt on nimetatud teos ära märgitud Rudolf Parise koostatud Konrad Mäe monograafias (Tartu 1932) alajaotuse “Itaalia ajastu 1921-1922" all. Samuti oli teos eksponeeritud Konrad Mäe näitusel Tartu Riiklikus Kunstimuuseumis 1968-1969, mille kataloogi nimistus on töö välja toodud. Lisaks maalidele on Konrad Mäe loomingus säilinud rida visandeid, millest enamik on olnud eeltööks suurematele teostele ning seetõttu mõjuvad poolikult ja mõttekatkenditena. Teise osa visanditest moodustavad lõpetatuseni viidud joonised, mis on vaadeldavad iseseisvate töödena. Joonistus “Mustlastüdruku portree" kuulub oma viimistletuse ja terviklikkusega viimaste alla. Mustlastemaatika pakkus kunstnikule suurt huvi, teda köitis nende rändav eluviis ning keevaverelisus. Mägi pidas ka end põhjamaise rahva jaoks liiga temperamentseks ning janunes uute sihtpunktide järgi. Teos kuulus restauraator E. Põllu kogusse. 2006 Itaalia maastik. Rooma, Konrad Mägi E-kunstisalongis Mägi Konrad
Anno 1997
Eesti kunsti esindusgalerii E-Kunstisalong alustas tööd jaanuaris 1997 ja on kõige vanem eragalerii Eestis. Galerii on korraldanud oksjone 27 aastat, järjekorras on tulemas 54.oksjon. E-Kunstisalong tegeleb eesti kunstiklassika ja kaasaegse kunsti müügiga ning näituste korraldamisega.

E-poest ostetud teosed saadame teieni kulleriga
1-3 tööpäeva jooksul. Transport alates 20 €.
Itaalia maastik. Rooma, Konrad Mägi E-kunstisalongis
Konrad Mägi (1878-1925)

Itaalia maastik. Rooma

1922-1923 Õli, lõuend 84,7 x 90,5
Alghind: € 915000/€58481, lõpphind: € 1 250000/ 79 893
24. E-Kunstisalongi XXIV oksjon
28.04.2010 Tallinn, hotell Olümpia

Konrad Mägi on kahtlemata üks huvitavamaid karaktereid ja üks olulisemaid kunstnikke Eesti kunstiloos. Seejuures on tema märkimisväärset maailjatalenti esile tõstetud ka mujal maailmas. Näiteks 2006.a. Londonis avaldatud raamatust (S. Farthing “1001 maali, mida elu jooksul peab nägema". Varrak, 2007), kus on ära toodud kõige olulisemad teosed maailma kunstiajaloost, leiab ka Konrad Mäe nime ja maali.
Tema tee maalikunstini kulges rahulikult ning esmalt oli Mäe soov pühenduda hoopis skulptuurile. Ajend selleks tuli juba lapsepõlvest, kus kunstnik oli vanemate kehva majandusliku olukorra tõttu sunnitud juba varakult tööle asuma tisleri õpipoisina ning sealt järgmine samm viis ta puunikerduste juurde. 1903. sõitis Mägi Peterburi kindla plaaniga tudeerida skulptuuri alal ning asuski õppima Stieglitzi kunstikooli. Oluline pööre kunstniku loometeel tuli 1905.a. revolutsiooni päevil, mil ta võttis osa õpilaste manifestatsioonidest ja oli sunnitud koolist lahkuma. Kirg rännata viis Mägi Ahvenamaale, kus ta vaimustus sealse looduse ilust ning pühendus esmakordselt järjepidevalt ja kirglikult maalimisele. Tema meeleolusid annavad hästi edasi tema enda sõnad: “Tõesti peab ütlema - maailm on ilus, nagu näituseks siin on niipalju iludust ja suurust looduses et imesta". Järgnesid reisid unistatud Pariisi, Norrasse ja mujalegi.
1921.a asus Mägi pikemale rännakule, mis viis teda läbi Saksamaa Itaaliasse. Esimene ja pikem peatus oli Roomas, millest kunstnik vaimustus. Sellest annavad tunninstust sõpradele saadetud postkaardid ja kirjad, milledes kunstnik kirjutas: “On niisugune tundmus nagu oleks üle hulga aastate koju jõudnud," ning lisab teises kirjas, et kord eriti halva tujuga kohvikus istudes tabas teda äkitselt mõte, et sealt maalt ta enam üldse ära ei lähe. Lisaks räägib Mägi kiindumisest Rooma ja Itaaliasse laiemalt maalide ja etüüdide sari, mis järgnevatel aastatel kunstnikul valmisid. Reisist saadud inspiratsioon oli kustumatu, kunstniku ekspressiivsus oli jõudnud tippu. Vormid olid muutunud nurgeliseks ning koloriidis ilmnes eriline intensiivsus. See oli täiesti uus ja omaette peatükk Mäe loomepärandis. Maal “Itaalia maastik. Rooma" on üks suuremaid töid, mis Mägil Itaalia reisist valmis. Eesmakordselt on nimetatud teos ära märgitud Rudolf Parise koostatud Konrad Mäe monograafias (Tartu 1932) alajaotuse “Itaalia ajastu 1921-1922" all. Samuti oli teos eksponeeritud Konrad Mäe näitusel Tartu Riiklikus Kunstimuuseumis 1968-1969, mille kataloogi nimistus on töö välja toodud.
Lisaks maalidele on Konrad Mäe loomingus säilinud rida visandeid, millest enamik on olnud eeltööks suurematele teostele ning seetõttu mõjuvad poolikult ja mõttekatkenditena. Teise osa visanditest moodustavad lõpetatuseni viidud joonised, mis on vaadeldavad iseseisvate töödena. Joonistus “Mustlastüdruku portree" kuulub oma viimistletuse ja terviklikkusega viimaste alla. Mustlastemaatika pakkus kunstnikule suurt huvi, teda köitis nende rändav eluviis ning keevaverelisus. Mägi pidas ka end põhjamaise rahva jaoks liiga temperamentseks ning janunes uute sihtpunktide järgi. Teos kuulus restauraator E. Põllu kogusse.



Teosed oksjonitel



Viimati lisatud teosed



Otsi konkreetset autorit nime või nimeosa järgi.
Täisnimekiri on nähtav ülal lingi Autorid kaudu.

Vaata tehnikate järgi



  —  

Vaata teemade järgi



Kunsti ost ja müük
E-Kunstisalong pakub laias valikus klassikalist ja modernset kunsti. Enamik galeriis müügil olevaid töid on üleval ka koduleheküljel. Vaata veebis või tule galeriisse vaatama!


Head Eesti kunsti

Eesti kunsti müük, kunstigalerii, kunstioksjonid, vanem Eesti kunst, kaasaegsed Eesti kunstinkud. Eesti maal, graafika, skulptuur, terrakota, akvarell, õlimaal ja pastell.

Alates 1997. aastast
Galerii alustas tööd jaanuaris 1997. E-Kunstisalong korraldab oksjone, müüb kunstiklassikat ja kaasaegset kunsti, kureerib näitusi ning annab välja kunstialbumeid.


Eesti kunstioksjonid

Kas teadsid, et E-kunstisalong on Eesti vanim järjepidevalt tegutsev galerii, mis on pidevalt korraldanud kunstioksjoneid. Tule kindlasti osalema kevadoksjonile ja sügisoksjonile!

Vaata ka galerii tegemisi Facebookis

Kontaktandmed
E-Kunstisalong OÜ, reg. 11699523,
Tehase 16, Tartu, 50107 
E-mail 
Kontakttelefon (+372) 7366 777

Veebidisain ja FastLion CMS aara.ee

Itaalia maastik Rooma, Konrad

Konrad Mägi (1878-1925) Itaalia maastik Rooma 1922-1923 Õli, lõuend 84,7 x 90,5 Alghind: € 915000/€58481, lõpphind: € 1 250000/ 79 893 24 Konrad Mägi on kahtlemata üks huvitavamaid karaktereid ja üks olulisemaid kunstnikke Eesti kunstiloos. Seejuures on tema märkimisväärset maailjatalenti esile tõstetud ka mujal maailmas. Näiteks 2006.a. Londonis avaldatud raamatust (S. Farthing “1001 maali, mida elu jooksul peab nägema". Varrak, 2007), kus on ära toodud kõige olulisemad teosed maailma kunstiajaloost, leiab ka Konrad Mäe nime ja maali.Tema tee maalikunstini kulges rahulikult ning esmalt oli Mäe soov pühenduda hoopis skulptuurile. Ajend selleks tuli juba lapsepõlvest, kus kunstnik oli vanemate kehva majandusliku olukorra tõttu sunnitud juba varakult tööle asuma tisleri õpipoisina ning sealt järgmine samm viis ta puunikerduste juurde. 1903. sõitis Mägi Peterburi kindla plaaniga tudeerida skulptuuri alal ning asuski õppima Stieglitzi kunstikooli. Oluline pööre kunstniku loometeel tuli 1905.a. revolutsiooni päevil, mil ta võttis osa õpilaste manifestatsioonidest ja oli sunnitud koolist lahkuma. Kirg rännata viis Mägi Ahvenamaale, kus ta vaimustus sealse looduse ilust ning pühendus esmakordselt järjepidevalt ja kirglikult maalimisele. Tema meeleolusid annavad hästi edasi tema enda sõnad: “Tõesti peab ütlema - maailm on ilus, nagu näituseks siin on niipalju iludust ja suurust looduses et imesta". Järgnesid reisid unistatud Pariisi, Norrasse ja mujalegi.1921.a asus Mägi pikemale rännakule, mis viis teda läbi Saksamaa Itaaliasse. Esimene ja pikem peatus oli Roomas, millest kunstnik vaimustus. Sellest annavad tunninstust sõpradele saadetud postkaardid ja kirjad, milledes kunstnik kirjutas: “On niisugune tundmus nagu oleks üle hulga aastate koju jõudnud," ning lisab teises kirjas, et kord eriti halva tujuga kohvikus istudes tabas teda äkitselt mõte, et sealt maalt ta enam üldse ära ei lähe. Lisaks räägib Mägi kiindumisest Rooma ja Itaaliasse laiemalt maalide ja etüüdide sari, mis järgnevatel aastatel kunstnikul valmisid. Reisist saadud inspiratsioon oli kustumatu, kunstniku ekspressiivsus oli jõudnud tippu. Vormid olid muutunud nurgeliseks ning koloriidis ilmnes eriline intensiivsus. See oli täiesti uus ja omaette peatükk Mäe loomepärandis. Maal “Itaalia maastik. Rooma" on üks suuremaid töid, mis Mägil Itaalia reisist valmis. Eesmakordselt on nimetatud teos ära märgitud Rudolf Parise koostatud Konrad Mäe monograafias (Tartu 1932) alajaotuse “Itaalia ajastu 1921-1922" all. Samuti oli teos eksponeeritud Konrad Mäe näitusel Tartu Riiklikus Kunstimuuseumis 1968-1969, mille kataloogi nimistus on töö välja toodud.Lisaks maalidele on Konrad Mäe loomingus säilinud rida visandeid, millest enamik on olnud eeltööks suurematele teostele ning seetõttu mõjuvad poolikult ja mõttekatkenditena. Teise osa visanditest moodustavad lõpetatuseni viidud joonised, mis on vaadeldavad iseseisvate töödena. Joonistus “Mustlastüdruku portree" kuulub oma viimistletuse ja terviklikkusega viimaste alla. Mustlastemaatika pakkus kunstnikule suurt huvi, teda köitis nende rändav eluviis ning keevaverelisus. Mägi pidas ka end põhjamaise rahva jaoks liiga temperamentseks ning janunes uute sihtpunktide järgi. Teos kuulus restauraator E. Põllu kogusse.

Itaalia maastik. Rooma, Konrad Mägi E-kunstisalongis

Mägi Konrad
www.e-kunstisalong.ee © 2024 E-kunstisalong OÜ » Hea Eesti kunsti ost ja müük